Partener solutii hosting:


SimpliQ

Partener business:


SMARTfinancial

SMARTfuture - un proiect:


Smart Press

My Account - noua aplicatie de la Romtelecom

Romtelecom

Toti clientii companiei pot afla online detalii despre factura Romtelecom, precum si alte informatii in legatura cu serviciile folosite, prin noua aplicatie My Account, care este destinata in primul rand imbunatatirii interactiunii dintre companie si clientii sai.    

"My Account este o aplicatie interactiva, usor de utilizat, care ofera in timp real informatii despre facturi, optiunile activate, adresa de e-mail Clicknet a unui client Romtelecom si, de asemenea, despre data si locul unde a fost facuta ultima plata a unei facturi Romtelecom. Aceasta aplicatie este disponibila fara nicio taxa pentru toti clientii care isi doresc un control riguros al serviciilor de comunicatii", se mentioneaza in comunicatul de presa remis SMARTfuture, supliment IT & C al SMARTfinancial.

Utilizand My Account un client poate vizualiza ultimele sase facturi, anexele corespunzatoare acestora, precum si convorbirile efectuate intr-o perioada data. Aplicatia permite clientilor sa verifice convorbirile realizate si in intervalul orar in care acestea nu se tarifeaza sau traficul dintre doua date specificate.

Mai mult, aplicatia ofera clientilor posibilitatea de a-si schimba parola pentru contul de e-mail Clicknet si de a semnala un deranjament, daca este cazul, precum si de a vizualiza evolutia rezolvarii acestuia. De asemenea, clientii pot solicita online anumite servicii sau pot transmite sugestii.

"Clientul pe locul 1 nu inseamna doar oferte atractive, ci si o experienta placuta cu Romtelecom, inclusiv in spatiul online. Aplicatia My Account poate oferi o astfel de experienta prin caracteristicile sale de interactivitate, usurinta in utilizare si transparenta. Aplicatia este dezvoltata continuu astfel incat sa aduca si mai multe facilitati online clientilor sai", a declarat Yorgos Ioannidis, director general Romtelecom.

My Account poate fi accesat gratuit de catre orice utilizator al unui serviciu Romtelecom, folosind un sistem de autentificare cu un grad ridicat de securizare. Aplicatia poate fi folosita de la orice calculator conectat la Internet si este este disponibila la adresa www.romtelecom.ro/myaccount.

Scris de: marin la 21.11.2014

pana in luna august primeam factra verde, de atunci nu mai pot accesa factra onlyne

Scris de: nicu la 18.11.2014

imi apare eroare si nu mi pot vedea factura

Scris de: tescaru ilie la 10.11.2014

am primit ultima factura pe luna noiembrie dar nu pot sa o vizualizez, sa o listez casa o platesc, ca pana acum

Scris de: tamaserzsebet la 30.10.2014

Dupa parerea mea nu pot ajunge atit de usosr ca inainte de a apareawww.telecom.ro.

Scris de: kelemen angela la 21.10.2014

nu pot sa accesez contul meu my accont

Scris de: cernea sofia la 01.10.2014

nu pot accesa contul si nici nu am primit pe mail ultima factura

Scris de: ion cristina la 22.09.2014

nu pot sa accesez my accont

Scris de: cretu ion la 15.09.2014

Intre 10 - 15.09.214 nu am reusit sa accesez my account nici in vechea nici in noua aplicatie. Intrebare: Pentru perioada cand aplicatiile nu sunt accesibile pentru clienti sa faca plata facturii on line vom fi penalizati pentru intarziere?

Scris de: pinta florian la 25.03.2014

doresc sa-mi vizualizez contractul si factura pe luna in curs

Scris de: Mariana Oancea la 09.12.2011

Nu pot sa creez cont in my accont; introduc email, parola si nu ma lasa (invalid credentials!). Va rog sa imi spuneti de ce. Multumesc!

Scris de: crisan costel la 04.11.2011

nu pot sa imi accesez contul din my accont introduc email parola si nu ma lasa va rog sa imi spuneti de ce multumesc

Scris de: crisan costel la 04.11.2011

nu pot sa imi accesez contul din my accont introduc email parola si nu ma lasa va rog sa imi spuneti de ce multumesc

Scris de: CHICINAS ALEXANDRU la 27.01.2011

doresc sa vad factura

Scris de: DRAGALINA CIPRIAN la 26.07.2010

As dori sa copiez factura ca sa o platesc deoarecee nu am primito.

Scris de: Nedelcu galina la 12.04.2010

Eu vreau sa-mi maresc viteza la internet de la treapta din contract la urmatoarea treapta. Va rog sa ma ajutati. Acest mesaj este acceptul meu. Va multumesc mult! Nedelcu,

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTfuture
Stiri IT&C dupa brand
R&M
Ortec
WiMax
FunGift.ro
Softtrade
Rack-Soft
Orange
MCTI
Razer
Roccat
CartePremium
Speed-Link
Cobra
Nvidia
Microsoft
Motorola
Check Point
Vodafone
LLP Bucharest
Konica Minolta
SimpliQ
Romtelecom
PCfun.ro
Star Real10
Cosmote
Sony
Handycam
Nokia
SimpliQ
BenQ
SonicWall
ClickNet
Asesoft
Asus
Ewir
Nvidia GeForce
RomCard
Xeno
SMART press
Nvidia
Mio Technology
HSUPA
N-Gage
Moov
Dell
My Vodafone
AMD
Windows
Microsoft
IDC
Check Point IPS
Gecad Net
Falcon Electronics
Fitel
Whistler
S&T
Nvidia nForce
ElectroFun.ro
Beltronics
Crescendo
Dell
EBS
MarketOnline
Quad SLI
Vostro
Mac Pro