transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Partener solutii hosting:


SimpliQ

Partener business:


SMARTfinancial

SMARTfuture - un proiect:


Smart Press

Romtelecom a lansat ClickNet HotZone

Romtelecom

Romtelecom a lansat in iulie 2008 o solutie la cheie de acces wireless, destinata clientilor din segmentul HoReCa. Dupa o perioada de testare, Romtelecom a lansat ClickNet HotZone, o solutie wireless de acces la Internet usor de utilizat care poate fi instalata in restaurante, gari, aeroporturi, biblioteci, hoteluri, universitati, scoli, cafenele, benzinarii, supermarketuri si alte locuri publice.  

In plus fata de acesul la Internet wireless, ClickNet HotZone include urmatoarele servicii: planificare retea wireless, construirea retelei wireless locale, un portal customizat, inregistrarea si autentificarea utilizatorilor, suport si mentenanta. Mai mult, clientii companii care solicita serviciul de acces wireless de la Romtelecom pot alege una dintre cele trei variante de acces pentru utilizatorii finali: acces nerestrictionat (clientii business pot oferi serviciul gratuit utilizatorilor finali), pre-paid sau post-paid.

Clientii ClickNet HotZone dispun de o viteza la Internet de pana la 20 Mbps in cazul unei connexiuni ADSL si pana la 50 Mbps in cazul unei solutii pe fibra optica (MetroNet) ca si de un portal personalizat cu elementele de branding proprii (logo, elemente grafice si text etc.) prin care se face accessul utilizatorilor finali.

"Odata cu lansarea acestei solutii wireless la cheie am devenit si mai flexibili, Romtelecom putand deservi acum un segment de clienti care cauta servicii de calitate, dar au nevoie si de mobilitate", a declarat George Makowski, Director Executiv Comercial, Segment Business, Romtelecom.

Dupa perioada de testare, clientii business au afirmat ca introducerea solutiei Wi-Fi de la Romtelecom a determinat cresterea satisfactiei consumatorilor si a  timpului pe care acestia il petrec in locatia respectiva, dar si imbunatatirea imaginii companiilor respective.

"Am ales sa instalam solutia wireless de la Romtelecom pentru a le oferi un extra-beneficiu clientilor nostri, care isi petrec timpul in ceainaria noastra. Am observat ca a crescut considerabil numarul celor care vin pentru a se recrea sau chiar pentru a lucra in ambianta agreabila a localului nostru, ceea ce ne indreptateste sa credem ca am facut o alegere buna, oferindu-le posibilitatea sa se bucure alaturi de noi, atat de evenimente de calitate, cat si de o modalitate extrem de simpla de a utiliza Internetul de mare viteza", a declarat Alexandra Popovici, directorul Serendipity Coffee & Tea, din Bucuresti, una dintre locatiile-pilot. Cititi mai multe articole din arhiva SMARTfuture
Stiri IT&C dupa brand
Handycam
Nokia
Nvidia
Motorola
Asesoft
HSUPA
CartePremium
WiMax
Falcon Electronics
Dell
Orange
Asus
Dell
Gecad Net
IDC
Ewir
Microsoft
Konica Minolta
Speed-Link
FunGift.ro
Whistler
SimpliQ
Romtelecom
Star Real10
Razer
Sony
Ortec
Check Point IPS
N-Gage
Check Point
Microsoft
Mio Technology
Beltronics
Rack-Soft
Quad SLI
Mac Pro
Vodafone
My Vodafone
Cosmote
Vostro
Fitel
Roccat
R&M
MCTI
Crescendo
Cobra
ElectroFun.ro
SonicWall
Moov
Xeno
Windows
EBS
ClickNet
SMART press
S&T
Nvidia GeForce
BenQ
LLP Bucharest
PCfun.ro
Nvidia
Nvidia nForce
MarketOnline
AMD
SimpliQ
RomCard
Softtrade