Partener solutii hosting:


SimpliQ

Partener business:


SMARTfinancial

SMARTfuture - un proiect:


Smart Press

De Black Friday, vanzarile se masoara si in eficienta SEO

Toata lumea vorbeste despre Black Friday in luna noiembrie, in special in mediul e-commerce. Magazinele online au facut pregatiri speciale si au demarat campanii de promovare prin care sa incerce sa se pozitioneze drept destinatii de shopping in randul potentialilor clienti. Pentru cei care au avut strategii SEO implementate cu mult timp inainte, cu siguranta totul a fost mai simplu. Din pacate, nu te poti "trezi" in ultimul moment si sa faci optimizare seo pe termen scurt. Daca nu esti deja "acolo sus" pe nisele de interes, atunci de Black Friday iti ramane doar posibilitatea promovarii directe, care are un cost destul de mare.

Magazinele online cu o stategie permanenta in zona de SEO obisnuiesc dupa Black Friday sa analizez vanzarile si in raport cu pozitionarea in motoarele de cautare. Altfel spus, conteaza si cum ai atras clientii, cat de mult ai platit pentru asta, nu doar cifrele de vanzari in sine. Daca bugetele alocate strict pentru promovarea magazinului de Black Friday au fost foarte mari in raport cu beneficiile, cel mai probabil nu se poate consemna o eficienta reala. In schimb, daca roadele promovarii pe termen lung s-au cules si in noiembrie, iata o strategie de marketing online de succes.

Foarte mult se vorbeste online despre SEO, insa pentru a aplica in mod corect o strategie in domeniu este bine sa colaborezi cu o agentie de specialitate. Vei afla ca totul porneste de la seo on page - baza de la care trebuie sa pornesti in mod "sanatos", unde totul se focuseaza asupra site-ului in sine.

"In mod normal aceasta etapa ar trebui inceputa inca de la conceperea efectiva a site-ului daca vorbim de site-uri noi sau site-uri care vor sa-si schimbe complet structura. Acesta este cazul ideal, pentru ca in baza unei analize complete a pietei pe care va activa site-ul acesta va fi optimizat on page inca de la inceput. In cazul site-urilor existente, procesul de optimizare on page este la fel de important, numai ca modificarile vor trebuie gandite si adaptate in concordanta cu structura/platforma acestuia", spun cei de la Digital Metrics, o agentie cunoscuta pe piata de marketing online.

Pe digitalmetrics.ro se pot citi mai multe informatii despre modul in care trebuie abordat un plan de promovare cu SEO corect implementat. Agentia este specializata inclusiv pe partea de activitati off page, pentru seo cu adevarat functional, pentru rezultate vizibile, care se vor reflecta in timp si pe partea de vizitatori si implicit in zona de vanzari. "In etapa de optimizare seo off page toate actiunile se desfasoara in afara site-ului si au ca scop principal obtinerea de cat mai multe linkuri de calitate", se mai precizeaza in sursa citata. Cititi mai multe articole din arhiva SMARTfuture
Stiri IT&C dupa brand
FunGift.ro
S&T
ElectroFun.ro
R&M
Windows
Asus
MarketOnline
Nokia
Cobra
MCTI
Moov
Sony
Microsoft
Dell
Nvidia nForce
LLP Bucharest
Roccat
Rack-Soft
SimpliQ
Konica Minolta
Vostro
Handycam
Check Point
Motorola
Nvidia
WiMax
Quad SLI
Ewir
Softtrade
Mac Pro
Nvidia GeForce
Vodafone
AMD
BenQ
Nvidia
ClickNet
Speed-Link
EBS
Asesoft
PCfun.ro
Falcon Electronics
Gecad Net
SimpliQ
Check Point IPS
SMART press
Xeno
Beltronics
CartePremium
My Vodafone
RomCard
Ortec
SonicWall
Star Real10
Cosmote
Orange
N-Gage
Microsoft
Razer
Mio Technology
IDC
Romtelecom
Whistler
Fitel
Crescendo
Dell
HSUPA